Kad je 1999. godine od nizozemskog arhitekta Fritsa van Dongena naručena obnova koncertne dvorane Haarlema i njeno proširenje, to mora da je izgledalo kao nemoguć zadatak. Sama zgrada nije imala jasnu strukturu, jer se sastojala od zbrke zgrada – od kojih je većina prvotno imala sasvim drugu namjenu – povezanih labirintom hodnika, malih stubišta te tehničkom infrastrukturom dodavanom tijekom vremena. Zgrada je, osim toga, smještena u gradskoj povijesnoj jezgri sa svim posebnostima koje takva situacija uključuje. Rušenje tvorničkog kompleksa jedne od najstarijih tiskara u zemlji, koja se nalazila na tom mjestu još od 1763. godine, tako|er je podiglo znatnu prašinu. Naposljetku, Van Dongen – koji je slavu stekao kao super moderni arhitekt projektirajući takve spektakularne, skulpturalne stambene blokove kao što je “Kit” u Amsterdamu te koji je prethodno projektirao značajne kulturne centre kao što su “Harmonija” u Leeuwardenu i “Pathé Arena” te “Heineken” glazbena dvorana u Amsterdamu – nije se mogao pohvaliti prevelikim iskustvom na projektima u kojima je bavljenje povijesnim imalo dominantnu ulogu.